2014. júl 09.

Kész: Felmondás

Kész: Felmondás

Furcsa érzés változni és változtatni. Elfáradtam, kiégtem, egyre jelentéktelenebbnek éreztem magam. Egyszer csak frissítettem 1-2 állásportálon az önéletrajzomat, tulajdonképpen csak kíváncsiságból, és megrohamoztak a telefonok. Egy-két e-mail is jött néhány érdekes ajánlattal, így ellátogattam néhány meghallgatásra, kitöltöttem néhány tesztet, végül igent mondtam egy helyen, és felmondtam.

2014-tabla.jpg.jpg

Egyszerre örülök, és egyszerre szomorkodom. Örülök, hogy új embereket, új lehetőségeket ismerhetek meg, új kihívásokat oldhatok meg, tesztelhetem a fejlődésemet, gyakorlatilag alig várom, és felszabadulhatok. Már nem az én problémám a többi ügy a régi helyen. Míg a másik felem gyászol és fél. Gyászolja az elmúlt éveket, és a kedvelt személyeket, akiket itt hagyok, a kényelmes, megszokott munkarendet, ez a felem fél kilépni a komfortzónájából. De muszáj lesz, elvállaltam, igent mondtam. Vállalom érte a felelősséget. Szeretnék már túl lenni ezen a várakozáson. De nagyon lassan telik az idő.

Nehéz írni is mostanában. Lefoglalnak az ügyes-bajos gondjaink, néha elhatalmasodik rajtunk ez-az, akkor egymást ráncigáljuk fölfelé, de olykor mindketten padlón vagyunk, és csak a sebeinket nyalogatjuk.

Pedig hát történnek velünk jó dolgok: felmondott a Barátnőm is, felvették egy új helyre, ahol szakmában fog dolgozni, és több fizetést is kap; felvették Páromat is, ahova kevesebbet kell utaznia, és valamivel több fizetést is kap. Kicsi előrelépés, de a nagy dolgok nem azonnal történnek, egy házat is téglánként kell megépíteni, gondos tervezéssel.

Hát így. Ilyen megvalósítások foglalkoztattak minket mostanában.

Rövid helyzetjelentés még: Meghosszabbítottuk a túraútvonalat is, és végigmentünk rajta, kemény volt (nekem így hirtelen), de megcsináltam én is! :) Hamarosan lesz eljegyzési ünnepség, a családnak és a barátoknak is. Megyünk koncertekre, és megoldunk mindent a legjobb tudásunk szerint. Már így is szép életünk van, és nagyon hálás vagyok ezért sok mindenkinek. :) Erre kell koncentrálnunk! ♥

Tábla kép: Pixabay

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

túra folyamat lelki kész