2014. jan 24.

Ajánló: Te döntesz!

Ajánló: Te döntesz!

Mosolyka Te döntesz FannyMosolykát a Librarium blogon fedeztem fel. Hát ugye se TV-m, se rádióm, így nem találkoztam egyetlen riportjával sem, valahogy a Facebook-on sem jött szembe. Vagy nem lájkolták az ismerőseim, vagy csak kiszelektálta a remek szelektáló algoritmus... Vagy ennyire keveset neteznék, hogy nem akadtam rá hamarabb? :D Hát!

Na de a lényeg, hogy rátaláltam, és a karácsonyra kapott, Libri logóval ellátott utalványokból meg is vettem gyorsan a könyvet. Láttam a köteten, hogy tudja önmagáról, hogy kell ide otthonra. Nem tévedtem.

Jó könyv-e az, amely olyannyira megmozgatja az ember gondolatait, hogy önmagát álmodja Fannynak? Szerintem igen. És nem volt rossz ilyet álmodni, sőt! Megoldottam én is, mint ő. Milyen jó! :) Nappal is elgondolkodtat, hogy ez itt most egy milyen akadály lenne, ha én is így gurulnék, hogyan jutnék el/be ide-oda...

Végigkövethető a könyvön Fanny fejlődése, mint ember és mint író is. Ez utóbbit az újságíró barátnőjének is köszönheti, Barbinak. Fanny egyszerűen leírja élettörténetét, örömeit, bánatait, mindennapi küzdelmeit, munkájáról, barátairól, szerelmeiről, humorosan, nagy-nagy szeretettel. Nagyon élveztem, igazán izgalmas, szerintem fiataloknak is könnyen olvasható, úgyhogy csak hajrá! Bár valószínűleg én néhány dolgot másképp csináltam volna, mint ő, de egészen eltérő személyiségek vagyunk. És ez nem is gond, teljesen természetes. Illetve egy-egy történet picit homályos volt, és csak sejteni lehetett bizonyos részeit, de ez sem igazán probléma: az üzenet sokkal fontosabb! Ahogy pedig Napoleon Hill mondta: "Minden hátrány magával hozza a vele egyenértékű előny csíráját". Fanny ezt fedezte fel és kezdte el remekül használni - a csírát nem csak átvitt értelemben (babok). :)

Nincs ezen mit szaporítani a szót... "Beszéljen" helyettem a könyv! Kötelező olvasmány! Itt egy kihívás is hozzá Molyon. Olvasd el, éld át, és szorítsunk együtt Fannynak, hogy végre az asztalon táncolhasson egy hatalmasat! :)

2014-mosolyka.jpg

UI: Eszembe jutott egy dal, amit linkeltem már itt, a legelső motivációs bejegyzésben... :)

Kép: moly.hu

A blog elköltözött! Itt megtalálod a legújabb bejegyzéseket: https://megvalositas-alatt.hu

Szólj hozzá

ajánló könyv motiváció álmok lelki